klacht

M.A.M. de Bakker Mondhygiëniste in Zaanstad zet zich in voor goede zorg en service.

Mocht u ondanks al deze inzet niet tevreden zijn over de geboden zorg of service meldt u dit dan direct, bij voorkeur tijdens de behandeling, bij de praktijk. De praktijk zet zich er voor in om samen met u tot een oplossing te komen. Mocht dit onverhoopt niet succesvol zijn dan heeft u altijd de mogelijkheid om contact op te nemen met de stichting Expertise Centrum Klacht- en Gezondheidsrecht (ECKG) voor een beroep op de NVM-klachtenregeling. Voor meer informatie over het ECKG kunt u de ECKG website bereiken via onderstaande link.

Veel gestelde vragen

Kunt u uw vraag niet vinden? Neemt u dan vrijblijvend telefonisch contact op 06 44 95 62 31.

Hoe kan ik het beste mijn mond/kunstgebit/beugel verzorgen?

Hoe vaak moet ik naar de mondhygiënist?

Ik ben ingeschreven bij een tandartspraktijk. Kan ik daarnaast een mondhygiënist bezoeken in een andere praktijk?

Ik ben mijn afspraak vergeten, wat nu?

Is de praktijk rolstoel toegankelijk?

Is een behandeling bij de mondhygiënist pijnlijk?

Kan ik gemakkelijk met het openbaar vervoer de praktijk bereiken?

Wanneer moet ik naar de mondhygiënist?

Wat dien ik bij een eerste consult mee te nemen?

Wat is de betalingstermijn van de factuur?

Wat zijn de parkeermogelijkheden?

Wordt de behandeling vergoed door de zorgverzekering?

Contact

Parkzicht 47 BO,
1541 JZ  Koog aan de Zaan.
Tel.: 06 - 44 95 62 31
Email: annemiek@mondzorgmamdebakker.nl

Openingstijden

Geopend op afspraak:
Maandag t/m Vrijdag, ook s'avonds
Zaterdag

Lid van

logo nvm medium

logo ivorenkruis medium

logo krm medium

 

Sorry, this website uses features that your browser doesn’t support. Upgrade to a newer version of Firefox, Chrome, Safari, or Edge and you’ll be all set.